tabvisevijesti

Retro Home

RETRO HOME

Retro Home pokriva i zadovoljava zaista veliku paletu potreba kupaca, od najsitnijih dekorativnih artikala preko raznih svakodnevno-uporabnih artikala za domaćinstvo do krupnijeg namještaja.

O NAMA

Poslovati u današnjim uvjetima vrlo brzih tržišnih transformacija uz doslovno trenutnu dostupnost informacija o svim prisutnim proizvodima, a u regulativno-administrativnom okruženju koje je za poduzetnika negostoljubivo i nepoticajno - samo po sebi je teško. Ako se tome pridoda kronično loša platežna moć kupca, uz nesmanjenu razinu zahtjevnosti, čak naprotiv, uz želju da što optimalnije zadovolji svoju potrebu – onda poslovanje iziskuje jedan sustavan i inovativan pristup.

Brand RETRO, ne samo da se uspješno prilagodio navedenim tržišnim uvjetima, nego se na vrlo zasićenom i otvorenom tržištu sve više profilira kao lider u domeni svoje djelatnosti. RETRO trenutno na tržištu Bosne i Hercegovine paralelno razvija dva koncepta, a to su Retro Shoes i Retro Home.

Retro Home, dekorativni-darovni asortiman, namijenjen je kako domaćinstvima tako i svim onim poslovnim partnerima koji imaju potrebu i interes da svoju ponudu unaprijede ili kvalitetnije prezentiraju tako što će na jedan kreativan način inkorporirati artikle Retro Home u svoj koncept te time stvoriti pozitivan sinergijski efekt. Maloprodajni lanac broji 7 poslovnica i ubrzano se radi na daljnjem širenju. Ovaj koncept je izvrsno prihvaćen, i vec je u fazi izlaska na trzista sujednih zemalja. Osim osnaživanja vlastite maloprodaje, vrlo ozbiljno se radi i na veleprodajnom plasmanu te u tom smijeru se profilira posebna ponuda.
Klijentima se nudi vrlo konkurentan proizvod na bazi posebnog dizajna, kvalitete i razumne cijene.

Dostignuća
RETRO je postao ozbiljan i pouzdan partner te je izgrađeno snažno partnerstvo sa mnogim poznatim proizvođačima koji direktno proizvode za Retro ili čije brandove Retro direktno distribuira.
Direktan uvoz predstavlja značajan dio ponude i osigurava vrlo konkurentnu poziciju na tržištu. Retro inzistira na neovisnosti i fleksibilnosti u izradi ponuda prema tržišnoj procjeni.
Retro je i među najpoželjnijim poslodavcima u svojoj branši te trenutno zapošljava 110 djelatnika, a taj broj se ubrzano povećava otvaranjem novih maloprodaja.
Stvaranje poticajne i ugodne radne atmosfere i dobrih odnosa je shvaćeno kao preduvjet uspješnog poslovanja.

Istorijat/Povijest
Poduzeće B&B New Look d.o.o. Mostar je u stopostotnom privatnom vlasništvu, a osnovano je 1997. godine te je kreator i vlasnik branda RETRO. Pored kontinuiranog ulaganja u brand RETRO koji obuhvaća poslovanje pod konceptima Retro Shoes i Retro Home, poduzeće posjeduje i tri poslovnice koje obavljaju trgovinu multibrand odjećom za žene i muškarce u Mostaru u RK ‘Kuća Mode’ gdje se nalazi i sjedište poduzeća.

Proizvod
Retro Home asortiman se kompletno proizvodi pod brandom Retro Home. Također se puno pažnje i truda pridaje ovoj vrlo mladoj liniji proizvoda za koju se ispostavilo da je osvježila tržište uz oduševljenje mnogih kupaca. Retro Home pokriva i zadovoljava zaista veliku paletu potreba kupaca, od najsitnijih dekorativnih artikala preko raznih svakodnevno-uporabnih artikala za domaćinstvo do krupnijeg namještaja, a svoje tržište nalazi i u poslovno/poduzetničkoj sferi te izvrsno surađuje i nadopunjuje se sa Hotelima, Restoranima , Kafićima, Apartmanima, motelima, Raznim maloprodajama i veleprodajama roba široke potrošnje, arhitektonskim uredima, Cvjećarama, knjižarama, foto studijima itd.

Nedavni razvoj
RETRO ubrzano širi svoju maloprodajnu mrežu pa je tako u 2013. godini otvoreno 8 poslovnica. Tome je najviše pridonijelo otvaranje Retro Home prodavnica čije širenje nije završeno.
RETRO asortiman je trenutno dostupan svim kupcima na našem tržištu poslovanjem putem interneta i to preko dvije specijalizirane web shop stranice, posebno za Retro Shoes (retroshoes.ba), a posebno za Retro Home (retrohome.ba). Roba se dostavlja brzom poštom na adresu kupca.
Radi se na podizanju cjelokupnog vizuala prodajnih mjesta i kompletnog načina izlaganja robe s ciljem da kupovina u RETRU kupcu garantira ljepši doživljaj i veće zadovoljstvo. U tijeku je i planiranje širenja maloprodajnog tržišta u zemlje regije kao i daljnji rad na jačanju stečenih pozicija.

Promocija
Strategija promocije branda RETRO je odmjereno i nenapadno oglašavanje sa naglaskom na najoptimalniji odnos robe, cijene, usluge i uopće doživljaja kupnje. Najveća pažnja se pridaje prodajnom mjestu te upornim stavljanjem kupca i njegovih potreba na prvo mjesto.
Ovu vrstu posla prate redovna sezonska sniženja, ali RETRO organizira i posebne vanredne akcije prilagođene određenim prigodama, a osim toga kupce uvijek čeka određen asortiman na stalnim rotirajućim akcijama koje kupce uvijek ugodno iznenade i dodatno ih motiviraju na češću posjetu.
Jedna od posebnosti je i RETRO Loyalty kartica koja je u vrlo kratkom periodu, od samo godinu dana, upisala 50.000 članova i taj broj rapidno raste. Posebna je po tome što se kupce ne zbunjiva bodovima, nego se odobrava direktni akumulirani popust na svaku kupnju te se isti krajem godine ne poništava, već se prenosi u narednu godinu. RETRO u skladu sa svojom strategijom vrlo odmjereno i rijetko šalje članovima loyalty kluba sms direktne poruke sa točno izraženom i nedvosmislenom koristi za kupca.

Vrijednosti robne marke
Kao rezultat upornog inzistiranja na izvrsnosti i kontinuiranog ulaganja u kvalitet robe i usluge, RETRO je kod kupaca zadobio povjerenje koje se svakodnevno nastoji opravdati.
RETRO je izgradio prepoznatljiv imidž temeljen na inovativnosti i identificiranju potreba raznih kategorija kupaca.
Društveno odgovorno poslovanje i stečeni ugled su temelj planiranja budućih poslovnih projekata.

radnovirijeme2

Retro Home

RETRO HOME

Retro Home pokriva i zadovoljava zaista veliku paletu potreba kupaca, od najsitnijih dekorativnih artikala preko raznih svakodnevno-uporabnih artikala za domaćinstvo do krupnijeg namještaja.

O NAMA

Poslovati u današnjim uvjetima vrlo brzih tržišnih transformacija uz doslovno trenutnu dostupnost informacija o svim prisutnim proizvodima, a u regulativno-administrativnom okruženju koje je za poduzetnika negostoljubivo i nepoticajno - samo po sebi je teško. Ako se tome pridoda kronično loša platežna moć kupca, uz nesmanjenu razinu zahtjevnosti, čak naprotiv, uz želju da što optimalnije zadovolji svoju potrebu – onda poslovanje iziskuje jedan sustavan i inovativan pristup.

Brand RETRO, ne samo da se uspješno prilagodio navedenim tržišnim uvjetima, nego se na vrlo zasićenom i otvorenom tržištu sve više profilira kao lider u domeni svoje djelatnosti. RETRO trenutno na tržištu Bosne i Hercegovine paralelno razvija dva koncepta, a to su Retro Shoes i Retro Home.

Retro Home, dekorativni-darovni asortiman, namijenjen je kako domaćinstvima tako i svim onim poslovnim partnerima koji imaju potrebu i interes da svoju ponudu unaprijede ili kvalitetnije prezentiraju tako što će na jedan kreativan način inkorporirati artikle Retro Home u svoj koncept te time stvoriti pozitivan sinergijski efekt. Maloprodajni lanac broji 7 poslovnica i ubrzano se radi na daljnjem širenju. Ovaj koncept je izvrsno prihvaćen, i vec je u fazi izlaska na trzista sujednih zemalja. Osim osnaživanja vlastite maloprodaje, vrlo ozbiljno se radi i na veleprodajnom plasmanu te u tom smijeru se profilira posebna ponuda.
Klijentima se nudi vrlo konkurentan proizvod na bazi posebnog dizajna, kvalitete i razumne cijene.

Dostignuća
RETRO je postao ozbiljan i pouzdan partner te je izgrađeno snažno partnerstvo sa mnogim poznatim proizvođačima koji direktno proizvode za Retro ili čije brandove Retro direktno distribuira.
Direktan uvoz predstavlja značajan dio ponude i osigurava vrlo konkurentnu poziciju na tržištu. Retro inzistira na neovisnosti i fleksibilnosti u izradi ponuda prema tržišnoj procjeni.
Retro je i među najpoželjnijim poslodavcima u svojoj branši te trenutno zapošljava 110 djelatnika, a taj broj se ubrzano povećava otvaranjem novih maloprodaja.
Stvaranje poticajne i ugodne radne atmosfere i dobrih odnosa je shvaćeno kao preduvjet uspješnog poslovanja.

Istorijat/Povijest
Poduzeće B&B New Look d.o.o. Mostar je u stopostotnom privatnom vlasništvu, a osnovano je 1997. godine te je kreator i vlasnik branda RETRO. Pored kontinuiranog ulaganja u brand RETRO koji obuhvaća poslovanje pod konceptima Retro Shoes i Retro Home, poduzeće posjeduje i tri poslovnice koje obavljaju trgovinu multibrand odjećom za žene i muškarce u Mostaru u RK ‘Kuća Mode’ gdje se nalazi i sjedište poduzeća.

Proizvod
Retro Home asortiman se kompletno proizvodi pod brandom Retro Home. Također se puno pažnje i truda pridaje ovoj vrlo mladoj liniji proizvoda za koju se ispostavilo da je osvježila tržište uz oduševljenje mnogih kupaca. Retro Home pokriva i zadovoljava zaista veliku paletu potreba kupaca, od najsitnijih dekorativnih artikala preko raznih svakodnevno-uporabnih artikala za domaćinstvo do krupnijeg namještaja, a svoje tržište nalazi i u poslovno/poduzetničkoj sferi te izvrsno surađuje i nadopunjuje se sa Hotelima, Restoranima , Kafićima, Apartmanima, motelima, Raznim maloprodajama i veleprodajama roba široke potrošnje, arhitektonskim uredima, Cvjećarama, knjižarama, foto studijima itd.

Nedavni razvoj
RETRO ubrzano širi svoju maloprodajnu mrežu pa je tako u 2013. godini otvoreno 8 poslovnica. Tome je najviše pridonijelo otvaranje Retro Home prodavnica čije širenje nije završeno.
RETRO asortiman je trenutno dostupan svim kupcima na našem tržištu poslovanjem putem interneta i to preko dvije specijalizirane web shop stranice, posebno za Retro Shoes (retroshoes.ba), a posebno za Retro Home (retrohome.ba). Roba se dostavlja brzom poštom na adresu kupca.
Radi se na podizanju cjelokupnog vizuala prodajnih mjesta i kompletnog načina izlaganja robe s ciljem da kupovina u RETRU kupcu garantira ljepši doživljaj i veće zadovoljstvo. U tijeku je i planiranje širenja maloprodajnog tržišta u zemlje regije kao i daljnji rad na jačanju stečenih pozicija.

Promocija
Strategija promocije branda RETRO je odmjereno i nenapadno oglašavanje sa naglaskom na najoptimalniji odnos robe, cijene, usluge i uopće doživljaja kupnje. Najveća pažnja se pridaje prodajnom mjestu te upornim stavljanjem kupca i njegovih potreba na prvo mjesto.
Ovu vrstu posla prate redovna sezonska sniženja, ali RETRO organizira i posebne vanredne akcije prilagođene određenim prigodama, a osim toga kupce uvijek čeka određen asortiman na stalnim rotirajućim akcijama koje kupce uvijek ugodno iznenade i dodatno ih motiviraju na češću posjetu.
Jedna od posebnosti je i RETRO Loyalty kartica koja je u vrlo kratkom periodu, od samo godinu dana, upisala 50.000 članova i taj broj rapidno raste. Posebna je po tome što se kupce ne zbunjiva bodovima, nego se odobrava direktni akumulirani popust na svaku kupnju te se isti krajem godine ne poništava, već se prenosi u narednu godinu. RETRO u skladu sa svojom strategijom vrlo odmjereno i rijetko šalje članovima loyalty kluba sms direktne poruke sa točno izraženom i nedvosmislenom koristi za kupca.

Vrijednosti robne marke
Kao rezultat upornog inzistiranja na izvrsnosti i kontinuiranog ulaganja u kvalitet robe i usluge, RETRO je kod kupaca zadobio povjerenje koje se svakodnevno nastoji opravdati.
RETRO je izgradio prepoznatljiv imidž temeljen na inovativnosti i identificiranju potreba raznih kategorija kupaca.
Društveno odgovorno poslovanje i stečeni ugled su temelj planiranja budućih poslovnih projekata.

TABVIRTUAL TOUR

tab reklama1

307x97-alta

  • LCW Proljece
  • ninewestfebruar
  • Gerry 17
  • 26 Jul 2017

    26°C 13°C

  • 27 Jul 2017

    22°C 11°C

kinomeetingpoint2 logoNPS_CB.png

Retro Home

RETRO HOME

Retro Home pokriva i zadovoljava zaista veliku paletu potreba kupaca, od najsitnijih dekorativnih artikala preko raznih svakodnevno-uporabnih artikala za domaćinstvo do krupnijeg namještaja.

O NAMA

Poslovati u današnjim uvjetima vrlo brzih tržišnih transformacija uz doslovno trenutnu dostupnost informacija o svim prisutnim proizvodima, a u regulativno-administrativnom okruženju koje je za poduzetnika negostoljubivo i nepoticajno - samo po sebi je teško. Ako se tome pridoda kronično loša platežna moć kupca, uz nesmanjenu razinu zahtjevnosti, čak naprotiv, uz želju da što optimalnije zadovolji svoju potrebu – onda poslovanje iziskuje jedan sustavan i inovativan pristup.

Brand RETRO, ne samo da se uspješno prilagodio navedenim tržišnim uvjetima, nego se na vrlo zasićenom i otvorenom tržištu sve više profilira kao lider u domeni svoje djelatnosti. RETRO trenutno na tržištu Bosne i Hercegovine paralelno razvija dva koncepta, a to su Retro Shoes i Retro Home.

Retro Home, dekorativni-darovni asortiman, namijenjen je kako domaćinstvima tako i svim onim poslovnim partnerima koji imaju potrebu i interes da svoju ponudu unaprijede ili kvalitetnije prezentiraju tako što će na jedan kreativan način inkorporirati artikle Retro Home u svoj koncept te time stvoriti pozitivan sinergijski efekt. Maloprodajni lanac broji 7 poslovnica i ubrzano se radi na daljnjem širenju. Ovaj koncept je izvrsno prihvaćen, i vec je u fazi izlaska na trzista sujednih zemalja. Osim osnaživanja vlastite maloprodaje, vrlo ozbiljno se radi i na veleprodajnom plasmanu te u tom smijeru se profilira posebna ponuda.
Klijentima se nudi vrlo konkurentan proizvod na bazi posebnog dizajna, kvalitete i razumne cijene.

Dostignuća
RETRO je postao ozbiljan i pouzdan partner te je izgrađeno snažno partnerstvo sa mnogim poznatim proizvođačima koji direktno proizvode za Retro ili čije brandove Retro direktno distribuira.
Direktan uvoz predstavlja značajan dio ponude i osigurava vrlo konkurentnu poziciju na tržištu. Retro inzistira na neovisnosti i fleksibilnosti u izradi ponuda prema tržišnoj procjeni.
Retro je i među najpoželjnijim poslodavcima u svojoj branši te trenutno zapošljava 110 djelatnika, a taj broj se ubrzano povećava otvaranjem novih maloprodaja.
Stvaranje poticajne i ugodne radne atmosfere i dobrih odnosa je shvaćeno kao preduvjet uspješnog poslovanja.

Istorijat/Povijest
Poduzeće B&B New Look d.o.o. Mostar je u stopostotnom privatnom vlasništvu, a osnovano je 1997. godine te je kreator i vlasnik branda RETRO. Pored kontinuiranog ulaganja u brand RETRO koji obuhvaća poslovanje pod konceptima Retro Shoes i Retro Home, poduzeće posjeduje i tri poslovnice koje obavljaju trgovinu multibrand odjećom za žene i muškarce u Mostaru u RK ‘Kuća Mode’ gdje se nalazi i sjedište poduzeća.

Proizvod
Retro Home asortiman se kompletno proizvodi pod brandom Retro Home. Također se puno pažnje i truda pridaje ovoj vrlo mladoj liniji proizvoda za koju se ispostavilo da je osvježila tržište uz oduševljenje mnogih kupaca. Retro Home pokriva i zadovoljava zaista veliku paletu potreba kupaca, od najsitnijih dekorativnih artikala preko raznih svakodnevno-uporabnih artikala za domaćinstvo do krupnijeg namještaja, a svoje tržište nalazi i u poslovno/poduzetničkoj sferi te izvrsno surađuje i nadopunjuje se sa Hotelima, Restoranima , Kafićima, Apartmanima, motelima, Raznim maloprodajama i veleprodajama roba široke potrošnje, arhitektonskim uredima, Cvjećarama, knjižarama, foto studijima itd.

Nedavni razvoj
RETRO ubrzano širi svoju maloprodajnu mrežu pa je tako u 2013. godini otvoreno 8 poslovnica. Tome je najviše pridonijelo otvaranje Retro Home prodavnica čije širenje nije završeno.
RETRO asortiman je trenutno dostupan svim kupcima na našem tržištu poslovanjem putem interneta i to preko dvije specijalizirane web shop stranice, posebno za Retro Shoes (retroshoes.ba), a posebno za Retro Home (retrohome.ba). Roba se dostavlja brzom poštom na adresu kupca.
Radi se na podizanju cjelokupnog vizuala prodajnih mjesta i kompletnog načina izlaganja robe s ciljem da kupovina u RETRU kupcu garantira ljepši doživljaj i veće zadovoljstvo. U tijeku je i planiranje širenja maloprodajnog tržišta u zemlje regije kao i daljnji rad na jačanju stečenih pozicija.

Promocija
Strategija promocije branda RETRO je odmjereno i nenapadno oglašavanje sa naglaskom na najoptimalniji odnos robe, cijene, usluge i uopće doživljaja kupnje. Najveća pažnja se pridaje prodajnom mjestu te upornim stavljanjem kupca i njegovih potreba na prvo mjesto.
Ovu vrstu posla prate redovna sezonska sniženja, ali RETRO organizira i posebne vanredne akcije prilagođene određenim prigodama, a osim toga kupce uvijek čeka određen asortiman na stalnim rotirajućim akcijama koje kupce uvijek ugodno iznenade i dodatno ih motiviraju na češću posjetu.
Jedna od posebnosti je i RETRO Loyalty kartica koja je u vrlo kratkom periodu, od samo godinu dana, upisala 50.000 članova i taj broj rapidno raste. Posebna je po tome što se kupce ne zbunjiva bodovima, nego se odobrava direktni akumulirani popust na svaku kupnju te se isti krajem godine ne poništava, već se prenosi u narednu godinu. RETRO u skladu sa svojom strategijom vrlo odmjereno i rijetko šalje članovima loyalty kluba sms direktne poruke sa točno izraženom i nedvosmislenom koristi za kupca.

Vrijednosti robne marke
Kao rezultat upornog inzistiranja na izvrsnosti i kontinuiranog ulaganja u kvalitet robe i usluge, RETRO je kod kupaca zadobio povjerenje koje se svakodnevno nastoji opravdati.
RETRO je izgradio prepoznatljiv imidž temeljen na inovativnosti i identificiranju potreba raznih kategorija kupaca.
Društveno odgovorno poslovanje i stečeni ugled su temelj planiranja budućih poslovnih projekata.


logo parallax

  

 

  O nama        Kako doći do nas        Kontakt       Zakup lokala       Foto galerije          Mobilna verzija 

 
alta footer designer17